Reklamace
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží
Zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Zboží musí být v originálním obalu a nepoškozené. Podmínky záruky najdete v našich Obchodních podmínkách.
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy najdete zde.
Tento formulář vyplňte a spolu ze zakoupeným zbožím zašlete na adresu anna.grobarova@tucar.cz.
Reklamace skútrů v rámci záruky
Reklamace skútrů
Kvalitu našich skútrů i elektrokol se snažíme držet na co nejvyšší možné laťtce. Bohužel stát se může cokoliv. V případě že máte se zakoupených výrobkem nějaký problém v rámci záruční doby, postupujte podle pokynů níže uvedených. Podmínky záruky najdete v našich Obchodních podmínkách.
- Nejprve prosím vyplňte reklamační protokol, který najdete zde. V něm je nutné uvést co nejvíce údajů. Nutné jsou údaje:
Stažení reklamačního protokolu zde
- Název autorizovaného prodejce - místo nákupu (autorizovaný partner, e-shop apod.)
- Adresa držitele motocyklu - kontaktní údaje zákazníka, který reklamuje včetně telefonní čísla a emailové adresy
- Typ motocyklu - model, nebo název výrobku
- Číslo rámu - VIN číslo pokud se jedná o skútr nebo elektrokolo
- Stav tachometru - stav tachometru, vyplňuje se pouze v případě, že se jedná o skútr
- Datum prodeje
- Datum uplatnění reklamace
- Popis závady pod Datem uplatnění reklamace
Příklad vyplněného reklamačního protokolu - Takto vyplnění reklamační protokol zaslat na anna.grobarova@tucar.cz, přičemž se vám v nejbližší možné době ozve náš reklamační technik a domluví s vámi formu řešení reklamace.
Reklamace zboží v rámci záruky
Reklamace zboží v rámci záruky
V případě že máte se zakoupených výrobkem nějaký problém v rámci záruční doby, postupujte prosím podle pokynů níže uvedených. Podmínky záruky najdete v našich Obchodních podmínkách.
- Nejprve prosím vyplňte reklamační protokol. V něm je nutné uvést co nejvíce údajů. Nutné jsou údaje:
Stažení reklamačního protokolu zde
- Datum uzavření smlouvy
- Číslo objednávky (nebo číslo faktury)
- Jméno a příjmení
- Adresa
- Emailová adresa
- Zboží, které je reklamováno (název a kód zboží) - zde prosím uveďte název zboží ideálně včetně kódu, který je na faktuře.
- Popis vad Zboží - zde prosím co nejlépe a nejpodrobněji popište závadu, kterou má zboží. Případně do emailu přidejte i fotografie závady. Urychlí to vyřízení reklamace.
- Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace
Příklad vyplněného reklamačního protokolu - Takto vyplnění reklamační protokol zaslat na anna.grobarova@tucar.cz, přičemž se vám v nejbližší možné době ozve náš reklamační technik a domluví s vámi formu řešení reklamace.