Reklamace

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

Zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od zakoupení. Zboží musí být v originálním obalu a nepoškozené. Podmínky záruky najdete v našich Obchodních podmínkách.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy najdete zde.

Tento formulář vyplňte a spolu ze zakoupeným zbožím zašlete na adresu anna.grobarova@tucar.cz.

Reklamace skútrů v rámci záruky

Reklamace skútrů

Kvalitu našich skútrů i elektrokol se snažíme držet na co nejvyšší možné laťtce. Bohužel stát se může cokoliv. V případě že máte se zakoupených výrobkem nějaký problém v rámci záruční doby, postupujte podle pokynů níže uvedených. Podmínky záruky najdete v našich Obchodních podmínkách.

  1. Nejprve prosím vyplňte reklamační protokol, který najdete zde. V něm je nutné uvést co nejvíce údajů. Nutné jsou údaje:
    Stažení reklamačního protokolu zde
    Název autorizovaného prodejce - místo nákupu (autorizovaný partner, e-shop apod.)
    Adresa držitele motocyklu - kontaktní údaje zákazníka, který reklamuje včetně telefonní čísla a emailové adresy
    - Typ motocyklu - model, nebo název výrobku
    - Číslo rámu - VIN číslo pokud se jedná o skútr nebo elektrokolo
    - Stav tachometru -  stav tachometru, vyplňuje se pouze v případě, že se jedná o skútr
    - Datum prodeje 
    - Datum uplatnění reklamace
    -
    Popis závady pod Datem uplatnění reklamace

    Příklad vyplněného reklamačního protokolu



  2. Takto vyplnění reklamační protokol zaslat na anna.grobarova@tucar.cz, přičemž se vám v nejbližší možné době ozve náš reklamační technik a domluví s vámi formu řešení reklamace.
Reklamace zboží v rámci záruky

Reklamace zboží v rámci záruky

V případě že máte se zakoupených výrobkem nějaký problém v rámci záruční doby, postupujte prosím podle pokynů níže uvedených. Podmínky záruky najdete v našich Obchodních podmínkách.

  1. Nejprve prosím vyplňte reklamační protokol. V něm je nutné uvést co nejvíce údajů. Nutné jsou údaje:

    Stažení reklamačního protokolu zde

    Datum uzavření smlouvy

    - Číslo objednávky (nebo číslo faktury)
    - Jméno a příjmení
    - Adresa
    - Emailová adresa
    - Zboží, které je reklamováno (název a kód zboží) - zde prosím uveďte název zboží ideálně včetně kódu, který je na faktuře.
    - Popis vad Zboží - zde prosím co nejlépe a nejpodrobněji popište závadu, kterou má zboží. Případně do emailu přidejte i fotografie závady. Urychlí to vyřízení reklamace.
    - Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace

    Příklad vyplněného reklamačního protokolu



  2. Takto vyplnění reklamační protokol zaslat na anna.grobarova@tucar.cz, přičemž se vám v nejbližší možné době ozve náš reklamační technik a domluví s vámi formu řešení reklamace.
×

Splátková kalkulačka ESSOX